routed a zahozeni jedne cesty

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Sat Sep 17 11:44:41 CEST 2005

On Sat, 17 Sep 2005, Josef Hrabec wrote:

> Dobry den,
> pokousim se nejak routed presvedcit, aby jednu z cest kterou obdrzi od druheho
> routeru zahodil a ostatni krome te jedne zaradil do routovaci tabulky, treba
> kdyby byla moznost presvedcit ten druhy router, aby tu jednu konkretni cestu
> neposkytoval ostatnim routerum, ale ani jednu z techto variant se mi nedari
> vytvorit. Nevite nekdo, jak takove veci tomu daemonu vysvetlit?

	nestaci ti rict, ktere routy jsi ochotny akceptovat? Na to je
trust_gateway parametr. Nebo tu jednu konkretni routu nahodit staticky tam
kam potrebujes. Nebo pouzit jiny protokol, routed jsem pouzival opravdu jen
kdyz jsem nemel dostatek pameti na neco jinyho. h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz