Problem s pridanim noveho subnetu

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Thu Sep 15 20:30:40 CEST 2005

On Thu, 15 Sep 2005, Cizek Milan wrote:

>Ahoj,
>stala se mi takova zajimava věc (ale je taky mozne, ze jsem fakt lama)...
>Mam router (IGW), který je zaroven branou do inetu. Mam na nem několik
>podsiti, stejne tak je tam jeden subnet, který dela spojku na další router
>(AP2) s dalsimi subnety. Vse funguje.
>
>Podstatne je asi rict, ze ta spojovacka (10.0.254.0/29) IGW-AP2 ma na strane
>IGW IP pridelenou ip adresu jako alias..
>
>Nyní jsem na IGW pridal novou sitovku a vytvoril novy subnet 10.0.254.8/29.
>Téměř vse chodi, uzivatel vidi jak do internetu, tak do subnetu pod IGW, tak
> [...]

	cau, rad bych ti pomohl, ale at premyslim jak premyslim, pro kazdou
vetu mi vychazi 2-3 scenaria, jak to asi je ve skutecnosti zapojeny. "jedine
co nevidi" mi nerika, _odkud_ to nevidi atd. Prijde mi to zapojeni tak
jednoduchy, ze to musi jit strasne easy poresit, ale neznam to zapojeni :-)
Problem muzou byt masky, chybejici routa, neco uplne jinyho...

	kdybys poslal interfacy s adresama + co je spojeny s cim, bylo by to
jednodussi. Mozna kdyby sis to sam nakreslil, tak uz k tomu ani konferenci
potrebovat nebudes a vyresis to sam.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>