Problem s pridanim noveho subnetu

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Thu Sep 15 19:10:13 CEST 2005

Ahoj,
stala se mi takova zajimava věc (ale je taky mozne, ze jsem fakt lama)...
Mam router (IGW), který je zaroven branou do inetu. Mam na nem několik
podsiti, stejne tak je tam jeden subnet, který dela spojku na další router
(AP2) s dalsimi subnety. Vse funguje.

Podstatne je asi rict, ze ta spojovacka (10.0.254.0/29) IGW-AP2 ma na strane
IGW IP pridelenou ip adresu jako alias..

Nyní jsem na IGW pridal novou sitovku a vytvoril novy subnet 10.0.254.8/29.
Téměř vse chodi, uzivatel vidi jak do internetu, tak do subnetu pod IGW, tak
i pod AP2. Jedine co nevidi je spoj 10.0.254.0/29. Moc se v tom nevyznam,
ale mam takovy dojem, jako by nefungoval gateway mezi tim aliasem a
ostatnimi IP. Muzete někdo tipnout kde by mohl byt problem?

Milan, FreeBSD6.0-BETA1