Instalace fBSD5.4 - AMD64 + SATA RAID

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Sep 12 10:39:42 CEST 2005

Peter Rosa wrote:

> 8. skopirovanie VAS_MODUL_RAID.ko do /boot/kernel/

> Po restarte by to malo fungovat. Dajte *velky* pozor na to, ze po make
> update vam system *automaticky* vymaze cely obsah /boot/kernel/ !!! Aj s
> vasim modulom radica. Takze po kazdej rekompilacii jadra *musite* opakovat
> krok 8.

	Mam ted svoji domaci 6.x zrovna chciplou (coz by nevadilo, nebyt tricet
kilometru daleko), takze se nemuzu podivat, ale stejny problem bylo
treba vyresit, treba (v mem pripade), s modulem ovladace graficke karty.

	Takze vim, ze pro tyto ucely je tam adresar /boot/modules kde mi ho
make installkernel nemaze (BTW, jse si jist, ze i ty's mluvil o make
installworld nikoli o make update, ktery /boot/kernel urcite nic
nelikviduje).

	Jen si ted nejsem uplne jist, jestli mi loader v /boot/modules hledal
"sam od sebe" nebo jsem v loader.conf upravil cesty.

	Kazdopadne je to bezpecnejsi nez si pamatovat, ze vzdycky musim cosi
kamsi nakopirovat ...