Newbi dotaz na upgrade package

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Fri Sep 9 10:01:52 CEST 2005

Martin Zdrazil napsal(a):
> Dobry den,

napodobne

> nekdo opatchoval a existuje package kdenetwork 3.4.2, ktera doufam
> obsahuje opravene kopeto a tuto novou package jsen dokonce nekde
> vydoloval a stahnul. jeji instalace ale konci hlaskou ze uz tam
> kdenetwork mam nainstalovany a konec. Bohuzel nevim jak upgradnout

> Narazil jsme na portupgrade, ale nevim jeslti je to ono, protoze me
> nejde o port ale o package. Navic kdyz spustim portupgrade
> kdenetwork-3.4.0 tak se nestane nic.

v podstate vam jde o port - v podstate je jedno, jestli upgradujete
pomoci prekladu ze zdrojaku (z portu) nebo binarnim balikem.
Kazdopadne portupgrade vam usetri hodne prace i problemu.

Doporucuju cvsupnout strom portu (ktery neni k zyhozeni na stroji mit) a
potom provest portupgrade (a s parametry -P resp. -PP se pouziji i
binarni baliky).

Zbynek Burget