Preco pamat ktora je v Linuxe "vadna" funguje pod FreeBSD?

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Mon Sep 5 10:32:57 CEST 2005

Dan Lukes napsal(a):

>     Pozorovany rozdil muze mit spoustu ruznych pricin. Navic nejsem,
> nijak zvlast, seznamen s detaily fungovani jadra Linuxu (mimochodem,
> uvedena vec patrne souvisi s jadrem, takze pro ucely teto debaty je
> patrne nepodstatne jak se jmenuje distribuce, ale pouze verze jadra -
> nevim, zda ta je v uvadenych distribucich stejna nebo ruzna).
2.6.nieco
Vdaka za tip, skusim niekde vyhrabat starsiu instalacku s 2.4kou
ci sa to prejavi aj tam.

>     A to uplne pomijim tu trivialni moznost, ze Linux jste instalovali a
> zkouseli okolo poledne, kdezto k FreeBSD jste se dostali az k veceru,
> kdy proste byla nizsi okolni teplota.
memtest na FreeBSD som spustil potom co mi niekolko krat test pamate
v Linuxe ukazal chybu. Bolo to okolo poludnia.

>     Pokud tedy jste nespokojen s vysledkem testu a chcete pamet
> otestovat poradne, rekl bych, ze patrne vam jde o testovani v nejakych
> jinych, presneji definovanych podminkach, nez v jakych probihal prvni test.
S vysledkami som spokojny. Nespokojny som s chovanim sa Linuxu ;-)

>     Jeste tu, samozrejme, zbyva moznost, ze FreeBSD memtest k nejake
> pameti nepusti ho k ni vubec. Nevim - i to je mozne (ocekaval bych ale,
> ze v takovem pripade program rekne, ze nejakou cast pameti neotestoval).
> Zjistit, zda jde o tento pripade znamena procist dokumentaci od onoho
> programu pripadne se obratit na autora ci nejaky list zabyvajici se
> timto programem, pripadne se podivat do zdrojovych kodu.

Memtest z Linuxoveho instalacneho CD zacne chyby vypisovat hned na
zaciatku a stazuje sa na komplet celu pamat. memtest na FreeBSD nenasiel
chybu ani po hodine tstovania.

Podmienky pri testovani boli myslim rovnake. Test na FreeBSD som spustal
ako druhy v poradi. Predtym pocitac niekolko hodin bezal. Vsetky
chladice vnutri case boli na dotyk chladne. Skrinku PC som mal cely cas
otvorenu.