zadost o pomoc

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sat Aug 20 12:48:08 CEST 2005

zdravim

vzhledem k ocekavanemu nezajmu na cokoliv at freebsd.org, se obracim s zadosti o
testovani sem, protoze mne mate radi :)))

konecne jsem dodelal patch ktery umozni pouzivat linuxator BEZ COMPAT_43
optionu v jadre - vyhody jsou zjevne - rychlejsi kod (kvuli COMPAT_43 se dela
hafo nesmyslu ktere zpomaluji).

prosim zkuste ten patch nekdo:
http://hysteria.sk/~neologism/linux43.patch

je to proti 7-c ale teoreticky to pofici vsude od 5ky vis. staci skompilovat
kernel __BEZ__ COMPAT_43 a pouzivat nejake linuxove aplikace ja to testoval
pres chroot /compat/linux a realplayem. testoval jsem to (cca 13 vterin) na
UP/i386 takze pokud mi nekdo date zpravu o nejake jine platforme tak super ;)

dik moc za pomoc

roman

p.s. prosim reagujte k veci (pokud vubec) - napisu i jinam tak mne
neupozurnujte ze mam napsat i jinam ;)