cdce driver

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Thu Aug 18 11:54:36 CEST 2005

Hoj ahoj :-)

Je mezi vami nekdo, kdo si hrajl nebo hraje s timto ovladacem? Podle
vseho by mel umoznit pripojeni Zaurusu a podobnych Linuxovych PDA k
FreeBSD pomoci USB.
Na meho iPAQa jsem ted natlacil opie a tak jsem doufal, ze tento ovladac
zabere a budu moci nejak provizorne proroutovat PDA a pocitac.
Bohuzel jsem skoncil s dmesg vypisem o zarizeni ugen1: s tim, ze
zarizeni je nejake Ethernetove USB zarizeni a tim jsem skoncil.

ugen1: Linux 2.6.12-hh2-sdg1/pxa27x_udc Ethernet Gadget, rev 2.00/2.03,
addr 2

Zajimalo by me, jestli cdce ovladac zobrazi zarizeni jako ugen a umozni
jej pouzit jako sitovku, nebo jestli proste ovladac me Linux PDA
nepoznal.

Ondra