Jak prelozit xorg pokud je malo mista na disku?

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Tue Aug 16 10:44:11 CEST 2005

Petr Holub píše v po 15. 08. 2005 v 22:34 +0200:

> Neda nejakou relevantni informaci xvinfo nebo xdpyinfo?
>
> Kdyz uz jsme u tohohle OT driftu - funguje na techhle snapshotech
> DRI podpora pro R300? Ne ze bych to zas tak moc potreboval, ale
> stve mne, ze mam v notebooku skvelou grafiky (FireGL Mobility)
> a v BSD je ve 3D pomalejsi nez karty s R200... ;-)

R300 by melo byt posefovane v trojboji -CURRENT/dri-devel/xorg-snap ..

Ja mam R250 takze to nevyzkousim, ale kolega tady v praci s X300 na PCIe
si to chvali.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie