strasi mi v hlave nebo ma Dan pravdu?

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Aug 3 11:31:40 CEST 2005

On Tue, Aug 02, 2005 at 07:36:22PM +0200, Juraj Lutter wrote:

> 	Odporucam si dobre skontrolovat predne a reverzne DNS a dalej ozivit
> sluzbu IDENT. FTP servery totiz s oblubou kontroluju ident pouzivatela
> snaziaceho sa prihlasit. A navyse, server ftp.funet.fi evidujem v pamati
> od roku cca 1994, kedy som sa dostal k internetu, a boli doby, kedy bez
> funkcneho identu nebolo mozne sa prihlasit vobec :-)

v tomhle to neni rekl bych... reverzni zaznamy mam (doufam ;) ) a ident mi
nebezel nikdy a fungovalo to.

tedka v praci nejsem ale kdyz jsem byval (mesic zpatky?) tak si pamatuju ze
jsem normalne portupgradoval a to urcite stahovalo i z ftpek a vzdycky to
fungovalo. dokonce i ten 192.168.0.1 stroj dokud mel ip 192.168.0.251 (testoval
jsem to) tak mu ftp fungovalo bez problemu - problemy zacaly az ted kdyz ma 0.1

roman