strasi mi v hlave nebo ma Dan pravdu?

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Tue Aug 2 19:36:22 CEST 2005

Divacky Roman wrote:
> jo, pise mi to ze to epsv neumi.. ale nemyslim ze je problem v tom - pac ono to
> po "chvilce zkouseni" fungovat zacne. nekdy uz na 2hy pokus, nekdy po 20ti..
> ale zacne

> tak o tom nic nevim.. ale vim ze mi to urcite fungovalo (na ftp.funet.fi je
> hafo softu a uz jsem z tama urcite neco stahoval)

	Odporucam si dobre skontrolovat predne a reverzne DNS a dalej ozivit
sluzbu IDENT. FTP servery totiz s oblubou kontroluju ident pouzivatela
snaziaceho sa prihlasit. A navyse, server ftp.funet.fi evidujem v pamati
od roku cca 1994, kedy som sa dostal k internetu, a boli doby, kedy bez
funkcneho identu nebolo mozne sa prihlasit vobec :-)

	Tolko mojich $0.02

otis

--
Juraj Lutter                          |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                  |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail