Problem s instalaci http serveru /usr/ports/www/cherokee

Lumir Stol truster at seznam.cz
Mon Aug 1 11:54:46 CEST 2005

Petr Holub wrote:

>...a vyhazejte odtam ty definice, ktere htpasswd pouzivaji.

Dekuji za radu - autentizaci skutecne od cherokee momentalne nepotrebuji
a cherokee mi diky Vasi rade bezi. Jake mate s cherokee zkusenosti, jste
s nim spokojen? Poohlizim se totiz po nahrade za apache (stavim maly
intranetovy server http+mysql+php na P-150/32MB) s tim, ze potrebuji url
rewrite - a cherokee mi ze vsech moznych malych a rychlych http serveru
vypadl jako nejvhodnejsi (s prepisem rewrite rules z apache mod_rewrite
formatu do cherokee jsem srozumen - postradam sice RewriteCond, ale
nejak se s tim poperu, tech pravidel pro rewrite mam jen par).

Procetl jsem na webu tech nekolik stranek dokumentace k cherokee a zatim
to vypada tak, ze budu muset upravit rceni "my comp is as teepee - no
windows, no gates and apache inside".

Diky a zdravim, Lumir.