Problem s instalaci http serveru /usr/ports/www/cherokee

Petr Holub hopet at ics.muni.cz
Sat Jul 30 17:14:29 CEST 2005

> ...s tim, ze knihovna '/usr/local/lib/cherokee/libplugin_htpasswd.so' mi
> skutecne v systemu chybi. Zkousel jsem instalovat jak z portu, tak z
> package pomoci portupgrade a vysledek je stejny. Pri kompilaci z portu
> jsem zadne chybove hlaseni neobdrzel a bohuzel nejsem Cckovy programator :-(

Jako quick nasty workaround - pokud to htpasswd nepotrebujete - se podivejte do
/usr/local/etc/cherokee/sites-enable/* a vyhazejte odtam ty definice, ktere
htpasswd pouzivaji. Ja se mezitim podivam na to, proc to dela. Ten server taky
pouzivam a uz jsem autorovi par patchu a bugreportu posilal a vzdycky s nim byla
dobra domluva.

Petr