Jak namountovat CDROM, aby mechanika nebyla zamcena?

likeapear likeapear at centrum.cz
Fri Jul 29 09:33:09 CEST 2005

Dobre, asi mate pravdu. A zeptam se tedy jinak: Je mozne ve FreeBSD
nejak obslouzit udalost zasunuti CDROM? Např. vybrat skript, ktery to
spusti a v nem si to namountovat? A nejaky prikaz pro vysunuti
mechaniky, ktery by se provedl po odmountovani? Tak jak to je v Ubuntu.

PS: S vytazenim karty nebo memorysticku jsem jenom chtel naznacit to, ze
sw/os by s tim mel pocitat pokud tomu hw nemuze zabranit tak jako je
tomu napr. CDROM mechaniky.

Kazdopadne dekuji za odpoved. Hezky den.

{likeapear}