Jak namountovat CDROM, aby mechanika nebyla zamcena?

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Fri Jul 29 09:10:29 CEST 2005

No, ja povazuji blokovani vysunuti za velmi prijemnou vec a jediny OS co
znam, ktery to nedela jsou Windows a jak jsi psal nekolik malo
distribuci linuxu po uprava (standardni u unixu je totiz prave ta
blokace)
Vzpomen si na Mac OS, ten pro jistotu takove tlacitko nemel a delal vse
pres os.
Podle meho je optimalni chovani napriklad v ubuntu linuxu, ktery ti po
zasunuti disk sam primountuje a na plose ti udela ikonu. Potom prave
kontextove menu ma polozku u CD "eject" a u karet a USB drive ma
"umount"

Jo a argumentovat vytazenim larty nebo memorysticku je imho hloupost,
protoze je to medium stejne jako disk a nejak me nenapadlo nikdy chtit
po OSu, aby po vytazeni pevneho disku nespanikaril.

Ondra