spousteni systemu - /usr/local/etc.rc.d a /etc/rc.d

Petr Rehor prehor at gmail.com
Thu Jul 28 00:14:59 CEST 2005

On 7/27/05, Petr Macek <pm-conf at kostax.cz> wrote:
> Zdravim,
> mam problem se spoustenim nekterych demonu. Spoustim sendmail a mam
> nastaven clamav-milter a spamass-milter. Miltery mam z portu a spoustim
> je skripty /usr/local/etc/rc.d. Jenze pri startu stroje se mi nejdrive
> spusti sendmail a a stezuje si, ze nebezi miltery. V /etc/rc.conf mam:
> sendmail_enable="YES"
> sendmail_procname="/cesta/k/portovemu/sendmailu"
>
> Drive jsem sendmail tez spoustel skriptem z /usr/local/etc/rc.d, ale
> zacala se mi objevovat tato chyba. Kdyz jsem jej zacal spoustet jak
> [...]

Pri startu systemu se spusti /etc/rc, ktery spusti startovaci skripty v poradi,
ktere vraci prikaz "rcorder -s nostart /etc/rc.d/*". Skripty z
/usr/local/etc/rc.d
pak spousti skript /etc/rc.d/localpkg v abecednim poradi. Pokud chces aby
se sendmail poustel az po /usr/local/etc/rc.d skriptech tak si v
/etc/rc.d/sendmail
zmen REQUIRE na:

#REQUIRE: LOGIN localpkg

P.

PS: Rad vidim ze tu je nekdo dalsi z CB. Pozdravuj Dana, Vojtu a Silence.