spousteni systemu - /usr/local/etc.rc.d a /etc/rc.d

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Jul 27 16:21:49 CEST 2005

Zdravim,
mam problem se spoustenim nekterych demonu. Spoustim sendmail a mam
nastaven clamav-milter a spamass-milter. Miltery mam z portu a spoustim
je skripty /usr/local/etc/rc.d. Jenze pri startu stroje se mi nejdrive
spusti sendmail a a stezuje si, ze nebezi miltery. V /etc/rc.conf mam:
sendmail_enable="YES"
sendmail_procname="/cesta/k/portovemu/sendmailu"

Drive jsem sendmail tez spoustel skriptem z /usr/local/etc/rc.d, ale
zacala se mi objevovat tato chyba. Kdyz jsem jej zacal spoustet jak
popisuji, bylo to ok. Ted se mi ten problem objevil zase.

Skripty v /usr/local/etc/rc.d jsou instalovane samotnymi porty.

Koukal jsem do prirucky i manu a nevim. Asi neumim hledat :-)
Zkousel jsem v /etc/rc.d/sendmail pridavat dalsi zavisle sluzby
(REQUIRE, BEFORE ) a stale se mi to chova stejne. Docela rad bych vedel
v jakem poradi se to vlastne spousti (/etc/rc.d, /etc/rc.local, ...)
Nasel jsem jen par informaci (treba ze se stare /usr/local/etc/rc.d
sposuti dle abecedniho poradi).

jedna se o  5.3-RELEASE-p16, vlastne i na 5.4 mam ten samy problem.

Omlouvam se za delsi prispevek.

Diky

--
# Petr Macek