FreeBSD bootmanager - jak vypnout zapamatovani poslednihovybraneho OS

likeapear likeapear at centrum.cz
Wed Jul 27 08:50:55 CEST 2005

Dekuji Vam za tento tip. Nejdrive jsem chtel pouzit WindowsXP loader
(zkopirovat /boot/boot1
do C:\ a upravit boot.ini), ale nejak se mi ten loader tam nepodarilo
vratit - furt tam zustaval
bootmanager z FreeBSD (zkousel jsem prikazy fixmbr a fixboot ze
zachranne konzole XP).
Kazdopadne nakonec jsem to udelal tak jak jste poradil a funguje to!

{likeapear}