FreeBSD bootmanager - jak vypnout zapamatovani posledniho vybraneho OS

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jul 22 09:32:06 CEST 2005

Stano Sitar napsal/wrote, On 07/22/05 08:02:
> Vie se sa ma prihlasit (bez hesla (ved je to domaci stroj))
> a potom napisat startx
> Ked skonci KDE a da prikaz vypni.
> (Ja viem dat na shutdown suid root nie je nic moc, ale sme
> doma za firewallom. Tiez viem ze sa da nastavit graficke
> prihlasovanie ale xdm/gdm/kdm nemam rad.)

	No, kdyz uz jsme u tech "promanzelcinych uprav", tak to ja mam tak, ze
po prihlaseni na konkretni konzoli se mi uz startx spusti samo a jelikoz
nahodou zrovna funguje ACPI, tak OS vypinam knoflikem na case.

	To je jeste o dva prikazy jednodussi ;-)

	A to nepocitam, ze by se pravdepodobne dalo zaridit i automaticke
prihlaseni (je-li account bez hesla), takze by to bylo jeste
automatictejsi ...

	Rozdil je jen v tom, ze ja to nemam udelane pro manzelku, ale pro sebe,
protoze jsem liny psat stale tytez prikazy. A ze nechci mit account bez
hesla jelikoz pocitac je volne dostupny z venku.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz