dmesg

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jul 20 22:46:53 CEST 2005

Lubomir Majersky wrote:
> dmesg mi (po case) nevypluje nic (prazdna obrazovka) a dmesg -a mi (po
> case) zobrazi v podstate to, co je obsahom subora security. Do security
> zaznamenavam pakety s akciou deny.
>
> Pozeral som si man syslog.conf, ale nie som si isty o ktore
> facitility/level presne ide. Chcel by som, aby mi dmesg zobrazoval to co
> ma zobrazovat a aby nezobrazoval to co je obsahom subora security.

The dmesg utility displays the contents of the system message buffer.

(citace man dmesg)

	Mate dojem, ze to co zobrazuje neni obsah 'system message buffer' nebo
je problem "jen" v tom, ze doslo k omylu co se tyce toho, co dmesg dela
(k cemu je) ?

	Co by podle vas mel dmesg vypisovat tak, abyste byl spokojen ?