imapd, vpopmail, 'authdaemond: vmysql: sql error[3]: MySQL server has gone away' - vyreseno

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Mon Jul 18 18:06:48 CEST 2005

michal_sjx wrote:

> Ahoj,
> koukam ted na processlist. To co rikas vypada velmi nadejne :). Jeste to
> otestuji a pak dam vedet. Je fakt ze navstevnost webmailu je miziva a ze
>  se ty processy fakt ustrelej.
>
> zatim diky, doufam ze to je tim
>
> michal

Takze vam vsem dekuji. Problem nalezen (pricina odstranena cronem).

Spojeni s DB bylo ukonceno po MySQL wait_timeout vterinach, defaultne
tedy po 8hodinach. Server je opravdu nevytizeny a tato situace
nastavala. Vyresil jsem to pravidelnym restartem autdamend v cronu po
6-ti hodinach a problemy jsou pryc.

michal

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!