imapd, vpopmail, 'authdaemond: vmysql: sql error[3]: MySQL server has gone away'

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Fri Jul 15 10:11:27 CEST 2005

Tomi wrote:

> MySQL server medzicasom ukoncil spojenie a authdaemond zije stale v
> presvedceni, ze spojenie je aktivne.
> Skontroluj si premennu wait_timeout, zvacsi ju, pripadne castejsie
> kontroluj maily :-))
>
> Tomas
Ahoj,
koukam ted na processlist. To co rikas vypada velmi nadejne :). Jeste to
otestuji a pak dam vedet. Je fakt ze navstevnost webmailu je miziva a ze
 se ty processy fakt ustrelej.

zatim diky, doufam ze to je tim

michal

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!