PHP 4.4.0 session.so + (httpd), uid 80: exited on signal 11

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sun Jul 17 17:17:12 CEST 2005

Cizek.Milan wrote:

> Ahoj,
> mel jsem stejny problem. Podivej se do /usr/local/etc/php/extensions.ini
> jestli tam nemas nektere moduly, zejmena pak session vickrat.
>
> Milan

Kazdy je tam jen jednou, problem s padanim se objevi ihned, jakmile se
tam vyskytuje extension=session.so, at jiz jako samotny modul
(extension.ini obsahuje jen jediny radek a to extension=session.so),
nebo se vsemi ostatnimi. Vsechny ostatni moduly tam klidne mohou byt,
ale jakmile pridam extension=session.so opet to zacne padat.

--
Miroslav Lachman
Webapplication Developer