Gcc - segmantation fault

Petr Podrabsky lists at seznam.cz
Fri Jul 15 21:21:15 CEST 2005

Pravda o hw jsem nenapsal vubec nic. Je to P133/48MB RAM Olivetti, sitovky de0, wi0. Kdyz jsem zkousel instalovat freebsd na starsi 6GB disk, tak jsem na chybu s kompilaci nenarazil ani jednou. Chyby se vyskytovaly na ruznych mistech, az kdyz jsem instaloval freebsd na novejsi disk 40GB. Tento disk chodil velice spolehlive na linuxu a nemel jsem s nim jediny problem na 2 ruznych hw.

Petr