Gcc - segmantation fault

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Fri Jul 15 12:54:04 CEST 2005

Dan Lukes píše v pá 15. 07. 2005 v 12:09 +0200:

> 	To potvrdit nemohu. Prekladam 'world' relativne pravidelne a dost casto
> prekladam i ruzne porty. Ano, za poslednich mesicu mi GCC take parkrat
> podobnym zpusobem spadlo - az nas to donutilo vymenit pameti a od te
> doby je klid. Jinak takove pady neznam.

Nejlepsi diagnoza je zkusit ten preklad vickrat. Pokud to vzdy spatne v
tom samem miste, je chyba v gcc. Pokud to pada nahodne, je problem v
hardwaru.

> 	Jestli je v 6.x nebo 7.x nejake novejsi nestabilni gcc, nebo jestli tam
> proste gcc pada i kdyz je stejne jako na starsich verzich, kde nepada,
> to nemohu potvrdit ani vyvratit ...

V 6.x i 7.x je porad gcc 3.4.X, a to 3.4.4 [FreeBSD] 20050518. Zde pes
zakopan nebude.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
- "Forde, kolik je tu kapsli s jedem ?"