Gcc - segmantation fault

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jul 15 12:09:51 CEST 2005

Divacky Roman wrote:

> je dost mozne ze je problem v hw, ale gcc taky neni zadny andilek. gcc je
> velmi bugove a takovehle padani je pomerne obvykle ;(

	To potvrdit nemohu. Prekladam 'world' relativne pravidelne a dost casto
prekladam i ruzne porty. Ano, za poslednich mesicu mi GCC take parkrat
podobnym zpusobem spadlo - az nas to donutilo vymenit pameti a od te
doby je klid. Jinak takove pady neznam.

	Pokud se podobne pady objevi na pocatku leta, je na miste take uvazovat
o prehrivani (zejmena pretakvotanych stroju, nikoli vsak vyhradne tech) ...

	Podotykam, ze hovorim o odladenych verzich FreeBSD a take o 5.3 a 5.4.

	Jestli je v 6.x nebo 7.x nejake novejsi nestabilni gcc, nebo jestli tam
proste gcc pada i kdyz je stejne jako na starsich verzich, kde nepada,
to nemohu potvrdit ani vyvratit ...