/etc/rc.conf a nastaveni wlan sitovky pres dhcp

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jul 14 14:25:50 CEST 2005

Roman Neuhauser napsal/wrote, On 07/14/05 13:51:

>     No, pripada mi, ze jsem neco podobneho videl v /etc/rc* na jednom
>     Mandraku (samostatna konfigurace jednotlivych vrstev rozhrani),

	Ale vzdyt mi uz to tak stejne mame - ifconfig_${ifname} a ..._aliasX
pro IP, ..._ipx pro IPX, ipv6_... pro IPv6.

	Ja nenavrhuju nic noveho - ja jen rikam, ze bych konfiguraci linkove
vrstvy nepripatlaval do konfigurace IP, kde to dela problemy (a coz
teprve az nekdo bude chtit nakonfigurovat IPv6 only stroj), ale do uz
existujiciho systemu pridal ..._link urceny pro separatni konfiguraci
linkove vrstvy.

>     nehlede na runtime overhead, ktery
>     zpracovani takoveho mnozstvi skriptu predstavovalo (v tomto ohledu
>     ostatne prohrava uz FreeBSD 4 s OpenBSD, podle me je to ovsem jeste
>     snesitelne).

	Nemeril jsem nikdy exaktne cas, ktery zabere provadeni /etc/rc

	Nepripada mi nijak zvlast dlouha, a to ani na pomerne starych a
pomalych masinach. Mozna kdybych pocitac startoval kazdych deset minut,
tak bych zmenil nazor, ale ja startuju spise parkrat mesicne nez parkrat
denne, a jestli ten start trva 24 vterin nebo 27 vterin me zas az tolik
nepali ...

	Cimz nerikam, ze to nesmi palit nikoho ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz