/etc/rc.conf a nastaveni wlan sitovky pres dhcp

Roman Neuhauser neuhauser at sigpipe.cz
Thu Jul 14 13:51:23 CEST 2005

# dan at obluda.cz / 2005-07-14 13:02:15 +0200:

> 	Treba nekoho napadne, ze vrstvy jsou od toho, aby se veci delaly
> 	snaze separatne na jednotlivych vrstvach ...
>
> 	Vsechno co potrebujeme je neco jako ifconfig_${ifname}_link kde se
> nakonfiguruje linkova vrstva (mac, ssid, media a pod) a ktera se nebude
> zabyva konfiguraci vyssich vrstev - no a pak muze zustat soucasny model
> konfigurace vyssich vrstev tak ja je - a dokonce se jeste zjednodussi.

    No, pripada mi, ze jsem neco podobneho videl v /etc/rc* na jednom
    Mandraku (samostatna konfigurace jednotlivych vrstev rozhrani),
    a jednodussi to nebylo vubec, nehlede na runtime overhead, ktery
    zpracovani takoveho mnozstvi skriptu predstavovalo (v tomto ohledu
    ostatne prohrava uz FreeBSD 4 s OpenBSD, podle me je to ovsem jeste
    snesitelne).

--
How many Vietnam vets does it take to screw in a light bulb?
You don't know, man.  You don't KNOW.