/etc/rc.conf a nastaveni wlan sitovky pres dhcp

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jul 14 13:00:07 CEST 2005

Ondra Koutek napsal/wrote, On 07/14/05 11:27:
> Zalezi na pouziti. Vami popisovane metody jsou vhodne pro pripad, kdy
> clovek s WiFi sitovkou nepobiha. Osobne ale mam WiFi presne proto, ze
> stridam ruzna SSID.

	Z dopisu nebylo neni poznat na ci dopis je to presne odpoved a tak je
trochu obtizne uhadnout ci "vami popisovane" metody jsou oponovany.
Trochu vztahovacne tedy budu predpokladat, ze to je na me ...

	*Primereny* quoting elektronickou komunikaci opravdu usnadnuje ...

> Osobne si myslim, ze zpusob prace je jiny

	To nedokazu posoudit. Uzivatel napsal ceho chce dosahnout, ja mu jen
poradil jak. Jestlize ve skucenosti nepotrebuje to co rika, ale neco
uplne jineho tak se, nejspis zepta znovu az zjisti, ze tohle mu moc
nepomohlo ...

> Co je trosku orisek, je dhclient. Na 5.4 se mi chova ponekud podivne:
> v rc.conf mam radek
> ifconfig bfe0="dhcp"
>
> Kdyz pak z prikazove radky spustim
> # dhclient wi0
> napise mi zpravu o tom, ze dhclient uz bezi na jinem interface a odmitne
> mi obslouzit jak wi, tak bfe.

	dhclient pocita, ze bezi v systemu jen jednou a obsluhuje soucasne
vsechny interface.

	Takze musite bezici dhclient sestrelit a spustit se jmeny obou interfacu.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz