/etc/rc.conf a nastaveni wlan sitovky pres dhcp

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Thu Jul 14 11:27:23 CEST 2005

Velmi me zajimalo co kdo odpovi.

Zalezi na pouziti. Vami popisovane metody jsou vhodne pro pripad, kdy
clovek s WiFi sitovkou nepobiha. Osobne ale mam WiFi presne proto, ze
stridam ruzna SSID.

Osobne si myslim, ze zpusob prace je jiny
1) Je mi jedno k jakemu SSID se pripojim - pousti se dhclient interface
2) Chci jedno konkretni SSID - musim si jej nejprve vybrat a pak ho
spustit

Pro muj pripad je z 90% 2)

Proto v rc.conf WiFi sitovku vubec nemam a teprve po nabehnuti systemu
zadavam prikazy rucne.
Budto si udelam pro predem definovane site script a nebo pouziji nejakou
externi aplikaci ktera to umozni.

Co je trosku orisek, je dhclient. Na 5.4 se mi chova ponekud podivne:
v rc.conf mam radek
ifconfig bfe0="dhcp"

Kdyz pak z prikazove radky spustim
# dhclient wi0
napise mi zpravu o tom, ze dhclient uz bezi na jinem interface a odmitne
mi obslouzit jak wi, tak bfe. Zatim jsem to vyresil nepouzivanim zadneho
interface v rc.conf, ale osobne si myslim, ze zrovna tohle by melo
fungovat a nechapu proc mi to nejede.

Ondra