Syslog

Peter Rosa prosa at pro.sk
Fri Jul 8 13:55:28 CEST 2005

> *.notice;authpriv.none;kern.debug;lpr.info;mail.crit;news.err
Jasne, to viem.

Ide mi o to, ze mam v syslogd.conf aj zapis:
*.*   /var/log/all.log

Nechcem vsak, aby mi tam milter-regex (ktory zapisuje cez facility daemon)
zapisoval debug hlasky (on tam totiz zapisuje kazducky riadok kazdej doslej
posty a moj kazdodenny all.log ma potom cca 200 MB). Neviem znizit
verbosity-level milter-regex-u.
Zaroven chcem, aby ostatni demoni zapisovali aj debug hlasky.

Tak som dumal, ze tam dam dva riadky:
*.*; deamon.none    /var/log/all.log
daemon.debug         /var/log/all.log

Ale neviem, ci mozem. Co ak naraz bude chciet syslogd zapisovat aj z
facility auth aj z facility daemon?

A sorry, ze som to takto nerozpisal na prvy krat.

Peter Rosa