raid3 nebo raid5

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Wed Jul 6 17:43:18 CEST 2005

Divacky Roman wrote:
> praveze ne... to ze ma raid3 dedicated disk na hashe se v literature uvadi jako
> jeho slabina. coz prave autor graid3 zpochybnil a poslal do konfery testy kde
> je graid3 rychlejsi
>
> a mne zajima nazor i nekoho jineho nez autora

	Riesil by som skor RAID5, ako RAID3, uz len preto, ze paritny disk
predstavuje u RAID3 SPOF a to nekoreluje s tvojim povodnym zamerom
vytvorit, pokial mozno, redundanciu v zamyslanom warehouse.

--
Juraj Lutter                          |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                  |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail