FreeBSD vs Solaris

martin hudec corwin at aeternal.net
Tue Jul 5 18:17:07 CEST 2005

Ahoj,

On Tue, Jul 05, 2005 at 02:39:57PM +0200 or thereabouts, zyx at stv.sk wrote:
> ono vo vseobecnosti by som povedal s prepacenim srat na aky kolvek marketing,
> marketing casto krat netusi ani o com pise, takze akej kolvek kampani
> by som nevenoval nejaku extra pozornost, lepsie je si to realne vyskusat nez
> o tom citat z nejakych hlupych marketingovych kaleraboidnych papierov...

  ja by som vo vseobecnosti povedal, ze podobne vyjadrenia vedia
  vyslovit iba zaslepeni ludia, bez akejkolvek schopnosti vidiet veci v
  sirsom kontexte. Zamyslel si sa nad tym, ze preco ten marketing
  castokrat produkuje prave tie kaleraboidne papiere? Preco bohovia z
  Olympu (rozumej developeri) nevedia zist medzi smrtelnikov a povedat
  im v ludskej reci, co vlastne ma ten marketing propagovat? By ma
  zaujimalo, kolko napadov so slusnym potencialom bolo prave pre takyto,
  nazvime to kratkozraky pristup, zabudnutych v prachu dejin.

  Hlavne, ze ty si to vyskusas sam.. ale ako to odprezentujes neakemu
  exekutivcovi? Zahltis ho cudzokrajnymi slovkami? Prepac, ale dovolim
  si povedat, ze to, co si napisal, ze je blbost az to brzdi vzduch.

  Ospravedlnujem sa za OT. A ty zyx, neber prosim moje slova osobne,
  trochu dost generalizujem. Len nazory, podobne tvojmu, pocuvam v
  poslednej dobe az moc casto a je mi z nich trosku tazko :(.

 	prajem krasny podvecer,
	Martin

--
martin hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin at aeternal.net
   * http://www.aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"