segfaultujici mozilla 1.7.8

Radim Kolar hsn at netmag.cz
Sun Jul 3 10:36:34 CEST 2005

> 	Pripoustim, ze ted tu mam aktualne 1.8b, nicmene, moje zkusenosti s
> 	padanim mozilly jsou pomerne proste - frekvence padani ma rostouci
> 	tendenci, pokud saham do prekladacich optionu. Takze ji prekladam
> 	defaultne.
Diky. bylo to tim. Kriticka volba byla -O2 optimalizace, mozna to chce jinou
verzi gnu buggy compileru nez je v 5-stable.  Projistotu jsem vypnul i to SVG,
pricemz JS bagr jsem si ponechal a slape to okay.

Bylo by dobre, kdyby gnome team oznacil -O2 v OPTIONS jako *BUGGY*. Mam to
poslat jako PR patch?