segfaultujici mozilla 1.7.8

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jul 1 12:52:40 CEST 2005

Radim Kolar napsal/wrote, On 07/01/05 12:34:
> pada mne mozilla 1.7.8 pri startu na 5-stable a to i po portupgrade -R.
> Funguje mozilla nekomu?

	Pripoustim, ze ted tu mam aktualne 1.8b, nicmene, moje zkusenosti s
padanim mozilly jsou pomerne proste - frekvence padani ma rostouci
tendenci, pokud saham do prekladacich optionu. Takze ji prekladam defaultne.

	Frekvence padani ma prudce rostouci tendenci, pokud pod Mozillou
vymenuji knihovny podpurnych baliku za jine verze nez presne ty, se
kterymi byla prelozena. Takze jsem se to naucil nedelat nebo ji
prekladat v takovem pripade znovu.

	Takze - v tomto pripade muze byt vadou Mozilla nainstalovana z package
a prelozena pro nejake knihovny (tak, jak je uvedeno v zavislostech
baliku) a realna pritomnost zdanlive kompatibilnich knihoven jinych verzi.

	Nikdy jsem to nezkoumal hloubeji - stacilo mi, ze vim, jak zaridit aby
nepadala ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz