Systemovy bind nebo z portu

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Sat Jul 2 01:34:47 CEST 2005

Ahoj,
chtel bych s zeptat na nejake zakladni věci. Premyslim, jestli je lepsi
pouzivat bind který je jiz soucasti systemu nebo radeji doinstalovat ten z
portu. Bylo mi doporuceno pouzivat radeji systemovy, ze pry je snad lepe
odladeny - je to tak? Vice mi asi vyhovuje port, hlavne vzhledem k
jednodussi aktualizaci.

Za druhé mi vrta hlavou - obe varianty se spousteji stejnym parametrem v
rc.conf. Predpokladam, ze když nainstaluji portovou verzi, musí se nekam
zapsat ze se ma pouzit prave ta, nikoli bind systemovy. Kde je to místo?

Diky

S pozdravem Milan Cizek