OT: spf/mx chyba pri posilani posty

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jul 1 23:35:50 CEST 2005

Roman Neuhauser napsal/wrote, On 07/01/05 19:37:

>     Neuveritelne. Pan skutecne veri tomu, ze legitimita emailu se
>     zaklada na symetrickem SMTP "routovani"? Co je spatneho na tom, ze
>     email pochazejici z jedne site ji opousti jinou cestou, nez kudy
>     do ni proudi prichozi posta?

	No veri, neveri, na druhou stranu, ja bych nebranil spravci jakehokoliv
stroje zavest jakakoliv filtrovaci pravidla, pokud o nich uzivatele vi a
trpi mu je. Nakonec nic nenuti pana Witeka, aby mel schranku prave tady,
takze pokud ji tam ma, asi mu takove filtrovani vyhovuje ...

	Vim o SMTP serveru, ktery prijima postu jen kdyz adresa odesilatele
konci .cz, moje servery neprijimaji postu pokud SMTP klient nema
reverzni zaznam, ...

	Kazdy ma nejaky system jak se branit nezastavitelnemu ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz