OT: spf/mx chyba pri posilani posty

Roman Neuhauser neuhauser at sigpipe.cz
Fri Jul 1 19:37:14 CEST 2005

# lubos.dusany at seznam.cz / 2005-07-01 16:47:58 +0200:

> google.com + "Brak rekordu SPF/MX nadawcy"
>
> druha odpoved
> http://lists.gnu.org/archive/html/bkchem-user/2004-11/msg00012.html

    Neuveritelne. Pan skutecne veri tomu, ze legitimita emailu se
    zaklada na symetrickem SMTP "routovani"? Co je spatneho na tom, ze
    email pochazejici z jedne site ji opousti jinou cestou, nez kudy
    do ni proudi prichozi posta?

    Pripomina mi to odbornou zdatnost jednoho pana z firmy Ignum, ktery
    nevedel, ze u dual homed hostu (byl to jimi "housovany" stroj,
    dostali vlastni IP adresy, a neslo to z nejakeho duvodu na jejich
    strane dat na jeden interface) nemuze mit v sitich na obou jeho
    stranach kompletni stateful firewall...

--
How many Vietnam vets does it take to screw in a light bulb?
You don't know, man.  You don't KNOW.