Ekvivalent checkinstallu

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Wed Jun 29 11:37:10 CEST 2005

Dan Lukes napsal(a):

> pouziti CTM je ovsem treba dbat na to, aby oba stromy - na pripojenem i
> nepripojenem pocitaci - byly zcela stejne aktualni).

To prave neni tak uplne pravda - stahuju si rucne ctm balicky z ftp a
aplikuju je na stroji bez pripojeni - vlastne si ty ctm balicky stahuju
na sluzebnim stroji s win :-)

>     Nemam problem s 'distfiles'. Problem je tak trochu s 'work'. Na
> 'master' stroji je balicek kompletne prelozeny a pripraveny k instalaci
> - a nechci ho na 'chudaccich' prekladat znovu. T.j., work je treba mit
> vzdaleny. Bohuzel, 'make install' chce do 'work' zapisovat. Dela si tam
> pomocne soubory:

Presmerovani DISTDIR jsem zminil jen pro uplnost, jak jsem to drive
pouzival - myslim, ze volba WRKDIRPREFIX by opravdu problem resila -
porty se mi potom buildovaly v /usr/obj/usr/ports/jmeno/portu/work,
takze /usr/ports rustalo nedotcene a tim padem by mohlo byt mountovano
RO - RW by muselo byt /usr/obj

>     Navic se tam posleze pokusi vyznacit uspesne provedenou instalaci
> (do work/.install_done.imake-4.5.0._usr_X11R6)
>

>     To je ale dobre, ze se mu to nepovede, protoze ja chci provest
> instalaci za chvili i na jinem stroji (a ona se neprovede, pokud tenhle
> soubor existuje, neb se system domniva, ze nainstalovano uz je - misto

make reinstall

>     Tady je za soucasneho stavu asi jedina cesta, striktne na 'master'
> vyrabet packages a na 'chudaccich' instalovat z nich.
>
>     Tomu jsem se chtel vyhnout, protoze vytvoreni package vyzaduje aby
> byl port na pocitaci na instalovan (a ja nechtel mit na 'master'

Pokud chci vyrobit balik, tak ten port musi byt na tom stroji
instalovany? To je celkem hloupa vlastnost ne? Treba prave z toho
duvodu, ze si chci buildnout nejake baliky na jednom stroji a jinde
instalovat. A co ten automat (ted si nevzpomenu na URL, ale nekolikrat
se tu v konferensi objevilo), ktery preklada porty a vyrabi binarni
baliky? Taky to na sebe vsechno musi nainstalovat? To je prece nesmysl,
kdyz nekter porty spolu koliduji...

Zbynek