Ekvivalent checkinstallu

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Wed Jun 29 08:29:36 CEST 2005

Zdravim.

>     Ja to zvladnu za 'packages' - tam je to jednoduche. To se proste z
> vybraneho FTP mirroru (doporucuji ftp.cz.freebsd.org/ftp.freebsd.cz)
> stahne prislusny package - balicek. Pokud mam k dispozici INDEX, pak se
> na zavislosti kouknu do nej a stahnu take vsechny zavislosti (coz
> opakuji rekursivne). Pokud index nemam, musim se na zavislosti podivat
> primo do stazeneho balicku - zavislosti jsou napsany v +CONTENTS.

Existuje nejaky software, ktory sa pozrie na INDEX a stiahne pre mna
vsetky balicky potrebne na instalaciu nejakeho balicka(kov) napr. na
instalaciu mc? Takuto sadu by potom bolo mozne preniest napr. na USB
kluci na iny stroj a tam nainstalovat. Ja som napriklad nemal doma
pripojenie na internet ked som si instaloval FreeBSD prvy krat a balicky
som si nosil na CD. Doma som sa hrabal v INDEX a pripravil som si skript
na tahanie s pouzitim wget.
V Debiane sa takato utilita myslim vola apt-zip.

Existuje moznost pri instalacii mc z balickov pomocou
pkg_add -r mc
zadat volbu aby pkg_add nezmazal po nainstalovani stiahnute balicky?

Dakujem.
Stano