Ekvivalent checkinstallu

Vit Kotačka vit.kotacka at gmail.com
Tue Jun 28 14:48:01 CEST 2005

> Co je to checkinstall?

checkinstall je utilita, která nahrazuje make install (configure;
make; checkinstall). Dělá totéž, co make install, plus vytvoří z
binárek balíček (pro konkrétní distribuci) se kterým lze potom
manipulovat pomocí daného balíčkovacího systému (přidat, odebrat, info
atd.). Tedy podobná filozofie jako u portů, akorát ty zdrojáky
nestahuji, ale musím už je mít (kdekoliv) na disku.

-------------

Jinak děkuji za obšírné odpovědi. Omlouvám se, že jsem asi
nespecifikoval úplně přesně svůj problém:

- jedná se o PC, které nemá žádný přístup k Internetu. K dispozici
jsou pouze installační CD fbsd + to co "donesu"
- "Mám kupu zdrojáků" znamená: mám hodně zdrojáků, ale ne v
/usr/ports. Jsou stažený z ftp jednotlivých projektů

Jde mi o to, jak jednoduše naistalovat SW, který není na install CD
(ale mám od něj zdrojáky), bez toho, abych přenášel nějaké stromy
apod. Ale nechce se mi zase jen tak použít "svatou trojici" - chci mít
přehhled, kde co je a taky to jednoduše odstranit. A ty zdrojáky se
taky nemusí po instalaci válet na disku.

Guido