Problem s modulem pf.ko

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jun 28 13:31:03 CEST 2005

Divacky Roman wrote:

> ano... teoreticky ano... ale to mas jako INET. to se taky neda odstranit (a
> dokonce se to neda jeste vic nez INET6). bylo by pekne mit fbsd totalne
> modularni ale proste neni

	Ale bylo. Takze to, ze neni je asi neci chyba, ne ? Toho, kdo tam
pridal neco, co se nedokaze vyporadat s tim, ze jadro INET6 nepodporuje.

<FLAME>	Nebo uz jsme tak daleko, jako v Linuxu, ze kdyz nekdo neco
zmrsi, tak se tomu nesmi rikat chyba, protoze tento vyraz by mohl
poskodit image Linuxu pred uzivateli i sponzory, ale oznacuje se to za
novou, i kdyz treba nikoli nejstastnejsi, feature ? </FLAME>

	Rozumim argumentaci spravne - rikas, ze kdyz je chyba nekde, tak uz je
mozne do kodu sekat chyby libovolne kamkoliv, protoze to stejen
bezchybne nebude, je to tak (kdyz nejde odstranit INET tak neni duvod
zachovat drive funkcni odstranitelnost INET6) ?

	A pak se div, ze k timto zpusobem vytvarene 5.x chovam rezervovany
odstup. Ja to nemam na hrani, ja to pouzivam na mistech, kde potrebuju,
aby to rozumne fungovalo a bylo to alespon trochu bezpecne ...