Problem s modulem pf.ko

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Tue Jun 28 12:57:52 CEST 2005

On Mon, Jun 27, 2005 at 08:13:13AM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	No, nemit v kernelu veci, ktere nepouzivam neni nesmyslne z nekolika
> duvodu - usporou pameti pocinaje a bezpecnosti zdaleka nekonce. Jakmile
> je INET6 pritomna v kernelu je nutne provest, napriklad, konfiguraci
> INET6 firewallu - vzdyt kvuli automaticke defaultni link-local
> autokonfiguraci jsou vsechny interface pripraveny po IPv6 take
> komunikovat a to vcetne prijmu paketu z jinych stroju.
>
> 	Nevim, odkud pochazi informace ze odstraneni IPv6 se "uz
> 	nedoporucuje". Ani se mi prilsi nechce verit, ze to "nedoporucuje" pochazi
> z ust (prstu) nektereho clena vyvojoveho teamu.

> [...]

ano... teoreticky ano... ale to mas jako INET. to se taky neda odstranit (a
dokonce se to neda jeste vic nez INET6). bylo by pekne mit fbsd totalne
modularni ale proste neni

a INET6 je potreba na vic mistech nez by se zdalo ;(

a odkud ta informace pochazi - psal to nekdo z vyvojaru na current@ kdo si
nevzpominam ale nekde to tam slo - snad to pujde i vyhledat...