5.4: pkg_add pres proxy

Petr Podrabsky lists at seznam.cz
Wed Jun 22 12:47:39 CEST 2005

Uz jsem se dostal zpatky k pocte :-)
Abych trochu predbehnul. Nezkuseny jsem pouze ve FreeBSD. V linuxe jsem se uz trochu nachodil :-)
Nicmene, pkg_add -r jsem uz proveroval i ports cd kamsi/dovnitr/aplikace && make install clean.
Proxy jsem si uz nastavil v .profile takto:
http_proxy=http:/proxy.net:8888/; export http_proxy
ftp_proxy=http:/proxy.net:8888/; export ftp_proxy

Jen jsem potreboval lehce nakopnout. Uz mi jede apache, sqiurrelmail, iftop, ... Dokonfiguruju par aplikaci jako je qmail, djbdns, vpopmail, courier-imap a doladim ALTQ a snad to bude chodit :-)

Petr