5.4: pkg_add pres proxy

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Tue Jun 21 14:38:55 CEST 2005

Petr Podrabsky napsal(a):

> Stale se mi nedari stahnout jakoukoliv aplikaci. Predpokladam, ze po nove instalaci se instaluji ports pres sysinstal a pak staci pkg_add a mel bych si aplikaci "pritahnout". Sysinstalu se pres proxy stahovat aplikace dari. Z konsole se mi to stale nedari. Poradte mi, kde bych mohl delat chybu? Diky

Je to trochu jinak (pokud jsem dobre pochopil, jak to myslite. Lepsi,
nez pouzivat sysinstall a pkg_add je instalace z portu
cd /usr/ports/cesta/k/programu
make install clean

a uplne idealni je pro zacatek nainstalovat /usr/ports/sysutils/portupgrade
a vsechno ostatni delat pomoci tehle utilitky - usetri vam to spoustu
problemu a starosti.

Pak je dobre se naucit pouzivat cvsup a udrzovat si aktualizovany strom
portu...

Zbynek Burget