Konfigurace PPoE a ADSL od Slovak Telecom

Petr Rehor prehor at gmail.com
Fri Jun 17 01:10:57 CEST 2005

On 6/10/05, Peter Sedivy - PeSe <pese at pese.sk> wrote:

> asi caa 2 mes. so sa hral s tymto dost priblblym zariadenim. myslim (rad
> by sam sa mylil), ze sa Vam to nepodari nastavit vo Vami pozadovanom
> formate.

Uz mi to pul hodiny funguje :-)

ADSL modem jsem prekonfiguroval do bridge mode, zadal jsem
VPI/VCI=1.32 a zaplou autokonfiguraci (poradil mi strejda Google). V
ppp.conf to vypada takhle:

adsl:
 set device PPPoE:xl0
 set authname LOGIN
 set authkey PASSWORD
 set dial
 set login
 disable dns
 add default HISADDR

kde LOGIN a PASSWORD jsou pro PPPoE z papiru od Slovak Telecom. V
rc.conf to vypada nasledovne:

ifconfig_xl0="inet 10.0.0.1/24"
ifconfig_xl1="inet 192.168.1.1/24"

ppp_enable="YES"
ppp_mode="ddial"
ppp_profile="adsl"
ppp_nat="NO"

# Neni potreba nastavovat - nastavi se samo po navazani PPPoE
#defaultrouter="10.0.0.138"

gateway_enable="YES"
natd_enable="YES"
natd_interface="tun0"