stunnel

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Thu Jun 9 01:02:41 CEST 2005

Zdravim,

mam dva stroje 4.11-release/openssl 0.9.7d a 5.4-release/openssl 0.9.7e.
Mam nainstalovany z portov stunnel verziu 4.10_1 na oboch masinach. Mam
uplne identicke konfiguracie. Na 4-kovej verzii vsetko slape tak ako ma.
Na 5-kovej verzii stunnel robi psie kusy, napriklad pri stahovani posty
pop3-ssl dva razy po sebe prebehne a na treti raz uz server neodpoveda,
proces stunnel nebezi. Spustil som teda stunnel v plnom debug rezime,
ale ziadnu chybovu hlasku som v nom nenasiel. Posledny riadok po
spadnuti procesu je "removing pid file /stunnel.pid" Pozeral som si FAQ
na www.stunnel.org, ale bez efektu. Skusal som to skompilovat aj s
WITH_STUNNEL_SSL_ENGINE bohuzial efekt ten isty.

Jediny rozdiel (okrem verzii OS) je vo verziach openssl, moze byt
problem v tom? Poradi niekto?

--
LuMaX