NAT pro dve rozhrani

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jun 16 13:21:55 CEST 2005

Petr Bezděk napsal/wrote, On 06/16/05 11:23:
> nekdy loni byla pridana do natd podpora pro vice instanci. Priklad viz:
> http://phk.freebsd.dk/misc/natd/notes.natd

	Ha!!! To mi zcela uniklo. Vsiml jsem si, ze se o tom mluvilo, ale ne,
ze to je hotovo. Skoda, v dobe, kdy jsem to potreboval (skutecne jsme
meli vice linek ke stejnemu ISP za ucelem zalohovani spojeni) to jeste
nebylo a dneska uz to nepotrebuji (tech vice linek je k ruznym ISP a tam
to takhle snadno uzit nelze).

	Dneska by se to mozna hodilo ke zjednoduseni nekterych konfiguraci -
mame tu stroj, na kterem tech NATu v soucasne chvili bezi 24 ...

	Ale jestli si engine a tedy odchozi adresy vybira nahodne, tak to se
pro nas pripad nehodi. Stejne ale je ale nova funkcionalita dostupna jen
pro radu 5.x (takze neni jasne, radu muze uzit puvodni tazatel, ktery
verzi neuvedl), takze to se me zatim netyka ...