nptq - problem

Petr Rehor prehor at gmail.com
Sat Jun 11 21:20:37 CEST 2005

On 6/10/05, Dan Lukes <dan at obluda.cz> wrote:

> Tahle hlaska se sice vypise, ale jinak nic neznamena - jen to, ze NTPD
> zadne IPv6 interface nenasel.
>
> Jinak tato hlaska nema na funkcnost zadny vliv. Takze, tohle
> nefunkcnost neznaci. Mel byste mit jeste nejaky jiny duvod pro domenku,
> ze proces nebezi a nefunguje.

Ja jsem tez touzil po FreeBSD bez IPv6. Zjistil jsem, ze vyhodit jenom
options INET6 z konfigurace kernelu nestaci, protoze mi pak
nefungovaly nektere programy z userlandu (uz si ale bohuzel nepamatuju
ktere to byly) a musel jsem si proto dat do /etc/make.conf volbu:

     NOINET6=        yes

a znovu prelozit a upgradovat cely system (a smazat tech par
programku, ktere jsou jenom pro praci s IPv6 a pri upgradu se uz
nenainstalovaly).

P.