nptq - problem

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 10 18:08:22 CEST 2005

David Komanek wrote:
> Prelozil jsem si jadro se zakomentovanou konfiguracni radkou
> ##options       INET6                   # IPv6 communications protocols

> SSH funguje, dostanu se ze stroje na web, vsechno co potrebuji. Az na to
> NTPD.
>
> Pise mi "no IPv6 interfaces found"

	Tahle hlaska se sice vypise, ale jinak nic neznamena - jen to, ze NTPD
zadne IPv6 interface nenasel.

	Jinak tato hlaska nema na funkcnost zadny vliv. Takze, tohle
nefunkcnost neznaci. Mel byste mit jeste nejaky jiny duvod pro domenku,
ze proces nebezi a nefunguje.

 > ntpq a ntpdc samozrejme timeoutuji.

	I kdyz uplne otevrete veskere firewally co je mate nakonfigurovane ?

	Nicmene, tohle neni dobry prvotni test na to, jestli ntpd funguje - tim
prvotnim je samozrejme nahlednuti do vypisu "ps -ax", zda tam je proces
a dale "netstat -an" zda nekdo posloucha na prislusnych portech ...

	No a pokud tohle nepomuze, tak prekonfigurovat syslog tak, abyste videl
vsechny hlasky, vcetne tech na urovni DEBUG a pak se podivat do nich.